Friday, September 7, 2012

מדריך למשייכת נשים



אין "מידה אחת מתאים לכולם" כשזה מגיע כדי למשוך נשים, אבל יש כמה דברים שאני יכול לומר כדי לקבל תוצאות ...

בחורים רבים רוצים למצוא מדריך כדי למשוך נשים, שתסייענה להתגבר על הבעיות העומדות בפני למשייכת נשים והצלחה מדהימה כמעט מייד איתן. אבל אני אומר לך, את הצורך שלך למדריך הוא בגלל שאתה רוצה להרגיש תחושה של ודאות לגבי מה שאתה צריך לעשות. למעשה, המדריך הטוב ביותר כדי למשוך נשים, שעשוי להיות לו לעזר זה החוויות מנסיונות הלמידה שלהם.

כשהתחלתי ללמוד איך למשוך נשים, מדריך שימושי, כי אני לא יודע כלום. אני היה לגמרי מיואש! אני זקוק להדרכה כדי לעזור לי עם הבסיס. אבל הלמידה האמיתית החלה להתקיים כאשר באמת הייתי לשים את עצמי שם וללמוד מניסיון העולמי. אני מבין שהתכונה נשארה קבועה בתחומים רבים של חיים קבלו ידות המלוכלכות

צא לשם ותתנסה ותצבור נסיון להתחיל עם נשים ,לך זאת הדרך הטובה ביותר לשפר את היכולות שלך למשייכת נשים. חומר הקריאה יכול רק ללכת כל כך רחוק. אני זוכר שנפגשתי בחור שנהג לצאת עם חבורה. הוא היה מאוד אינטליגנטי. הוא היה יושב שעות וקוראות בכ מדריך שהשיג ומהותית על איך למשוך נשים בקלות. זה היה כמו גור כשמדובר בידע והבנה של נשים.

אבל לעתים רחוקות אני רואה אותו עם אישה או מיישם את העצות שניתנו לו. הוא היה סוג של איש שיושב בבר ומדבר על נשים, אבל בפועל לא עושה כלום. הרבה חבר 'ה שיוצאים בחוץ אם החברה מתנהגים כך. גברים אלה, למרבה הצער ללמוד דבר ומקבלים מעט מאוד סקס. לא רוצה להיות אחד מהחבר 'ה האלה! רוצה ללמוד איך למשוך נשים באופן מיידי בדרך הנכונה וכי הוא באמצעות פעולתך אתה צריך איש כנף(מנטור)

כאשר בשלבים הראשונים של שיפור המיומנויות שלהם עם נשים, אני ממליץ למצוא מנטור גדול תהיה השראה ולהניע אותך כדי לדחוף למצבים לא נוחים.

כשהתחלתי היו לי כמה מדריכים בתחום. מורה פרטי היה נותן לי עיצות ומביט בי בעת שדברתי עם בנות. לאחר מכן הוא הראה לי את הדרך הנכונה. הוא היה השראה עבורי ומישהו שאני ממש הערצתי ורציתי לחקות. זה בזכותו שאני מסוגל לעקוב במהירות המתיחה שלי.

אני ממליץ, בהצלחה שלה, למצוא מישהו שאתה יכול להעריץ. חייב להיות מישהו שיש קצת ידעו על נשים - רק מי שהוא פשוט כשרון טבעי לנשים. כשאתה מסתובב החבר 'ה האלה ולראות אותם בפעולה, תלמדו יותר ממה שאתה יכול מכל ספר בנושא של משייכת נשים.

הסוד כדי למשוך נשים

אני מרגיש שיש גברים שנתפסים בתאוריה מורכבת וינסו לצאת ולדבר עם נשים כמשחק וידאו או בדיקה. זו הגישה השגויה שיש! אתה צריך לחשוב על הסיבות העיקריות לרצון שלך להיות טובים יותר עם נשים.

האם זה כדי להגביר את האגו שלך? האם זה מציאת נפש תאומה? או שזה רק כדי שיהיה יותר סקס? לקבוע מה הן המטרות שלך, ולאחר מכן לצאת ולהתאמן. ככל שאתה נותן לספרים ולהתחיל לפעול, התקדמות מהירה יותר היא שיש לבצע.

אם יש לך הערות או שאלות לגבי מדריך למשוך נשים, אנא השאר בהערות להלן. אני מקווה שנקרא את כל התגובות וישתדלו לענות במהירות אפשרית.



No comments:

Post a Comment